Hjelp til teoriprøve

Få hjelp til teoriprøven

Trafikkskolen Ole er anbefalt trafikkskole av Teorifilm.no. Det betyr at som elev i klasse B vil du få gratis tilgang til Teorifilm.no sine filmer, samt 3 dager gratis tilgang til Prøve.no.

Hos teorifilm.no finner du undervisningsfilmer for førerkort til bil, klasse B. Filmene er utviklet for at du skal kunne raskere bestå teoretisk og praktisk eksamen.

Foreldre kan også få tilgang til undervisningsfilmene.

Teorioppgaver til hver øvelse

Etter du har sett en film kan du teste deg selv ved hjelp av teorioppgavene som følger hver øvelse. Teorioppgavene finnes på norsk og engelsk. Får du alt rett kan du vise at du mestrer dette i praksis til din trafikklærer og du er klar for neste øvelse. Slik bruker du Teorifilm – ikke bare til å bestå teorien, men også oppkjøring!

Prøve.no Logo
Teorifilm Logo Upgrade Black (2)

Har du spørsmål?

​Vi har rask responstid og er alltid ​tilgjengelig for å svare på dine spørsmål.

Send oss en henvendelse via skjemaet, eller ring oss på telefon